خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی موانع تولید انجام شد؛

دیدار رئیس کل دادگستری استان از کارخانه تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۱۱

رئیس کل دادگستری استان فارس ظهر امروز با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تولید اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده از کارخانه تولید این محصولات در شهرستان زرقان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام سید کاظم موسوی با تقدیر از تلاش مضاعف تولید کنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان گفت: با همت و تلاش تولیدکنندگان و مدیران ذیربط به زودی زمینه رفع کمبودهای تولیدی در این عرصه برطرف خواهند شد.

وی تلاش کادر درمان و مدیریت علوم پزشکی شیراز و سراسر استان در مقابله با ویروس کرونا را ستودنی خواند و افزود : ما هم در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات انجام داده ایم و به کلیه روساء و دادستان های حوزه های قضایی استان تأکید کرده ایم که با مسئولان درمان حوزه های تحت مدیریت خود همکاری داشته باشند. 

رئیس شورای قضایی استان فارس با اشاره به برخی کمبودها در حوزه عرضه و توزیع اقلام بهداشتی مود نیاز گفت: تعزیرات حکومتی در این بخش وضعیت توزیع اقلام بهداشتی را  مورد بازرسی قرار داد و در چارچوب قانون برخوردهایی را با محتکران در دستور کار قرار داده اند.

وی به محتکران کالاها و اقدام بهداشتی مورد نیاز در این ایام هشدار داد مجموعه قضایی استان اجازه نخواهد داد که کسی به هدف منفعت و سود جویی با سلامت مردم بازی کند و برخورد قاطع و قانونی با محتکران در دستور کار قرار داد.

گفتنی است در این دیدار معاون قضایی دادگستری فارس و معاون داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رئیس کل دادگستری فارس را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز