خبرگزاری کار ایران

در مسابقات دسته دو والیبال کارگری کشور؛

تیم والیبال کارگران پویندگان صنعت فجر شیراز نایب قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۲۸۸

تیم والیبال کارگران پویندگان صنعت فجر شیراز نایب قهرمان مسابقات دسته ۲ کارگران کشور شد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌ عمومی هیأت ورزش کارگری استان فارس امید جواندل رئیس هیات ورزش کارگری استان فارس گفت : مسابقات والیبال دسته ۲ کارگران کشور از روز دوشنبه  ۱۶ دی ماه با شرکت ۶ تیم زنجان ، همدان ، لرستان ، کرمانشاه ، بندرعباس و فارس به میزبانی کرمانشاه در دو گروه 3 تیمی آغاز شد که تیم فارس در بازی اول با نتیجه ۲ بر صفر همدان را مغلوب کرد و در بازی دوم با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم میزبان کرمانشاه گذشت و به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد.

وی گفت : از گروه دوم تیم‌های زنجان و لرستان صعود کردند که در بازی ضربدری تیم‌های فارس و کرمانشاه با نتیجه ۲ بر صفر تیم‌های لرستان و زنجان را شکست دادند و به فینال این دوره از مسابقات صعود کردند.

در بازی رده بندی تیم لرستان با شکست تیم زنجان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد و در بازی فینال که با حضور  علاقمندان این رشته جذاب ورزشی برگزار شد تیم کرمانشاه با شکست تیم فارس مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم فارس نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 لازم به ذکر است که تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات به بازیهای دسته یک کشور راه یافتند .

اسامی بازیکنان تیم  پویندگان صنعت فجر شیراز نماینده استان فارس . ایمان مصطفوی ، هادی شفیعی ، علی کشاورز ، فرشاد کاظمی ، صابر زارع ، محمدرضا آقایی ، سیدارسلان رضوی ، امین چابوک ، سید حسام الدین موسوی ، محمدهادی مرادی ، مربی  حامد رحمانی سرپرست محمد بمویی فرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز