خبرگزاری کار ایران

در پی شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت؛

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای شهر زرقان

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۹۲۴

شهردار و رئیس شورای شهر زرقان با صدور پیامی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زرقان، غلامحسین فروزان شهردار و محمد رضا ظریفی رئیس شورایشهر زرقان در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در پیامی اعلام کردند که عروج ملکوتی و شهادت مظلومانه بزرگ مرد اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار مایه تاسف و تاثر خاطر گردید و قلب شیعیان بویژه ملت بزرگ ایران اسلامی را اندوه گین ساخت.

در بخشی از متن این پیام به مناسبت شهادت سردار سلیمانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشر الصابرین

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و شهادت مظلومانه بزرگ مرد اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار مایه تاسف و تاثر خاطر گردید و قلب شیعیان بویژه ملت بزرگ ایران اسلامی را اندوه گین ساخت.

این شهید والا مقام همواره عمر با برکت خود را صرف مجاهدت در راه حق و خدمت به امت مظلوم اسلام نمود، که تلاش های شجاعانه ایشان در راه مبارزه با تروریسم و حذف گروه تروریستی داعش در قلب تاریخ ماندگار خواهد شد که قطعا ملت ایران اسلامی و مردم شریف شهرستان زرقان یاد و نام این سردار عزیز را بزرگ خواهند داشت.

این جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره)، شهادت و عروج مظلومانه بزرگ مرد تاریخ اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری،خانواده بزرگوارشان،مجموعه سپاه پاسداران و مردم شریف ایران بویژه فارس و زرقان تبریک و تسلیت عرض مینماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز