خبرگزاری کار ایران

معاون فنی اداره کل پست استان خبرداد

90 هزار کارت سوخت در فارس تحویل شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۳۷

معاون فنی اداره کل پست فارس گفت : از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون 90 هزار فقره کارت سوخت به صاحبان آن تحویل داده شده است .

به گزارش ایلنا ؛ روح الله عباسی روز سه شنبه در بازدید از واحدهای پستی شیراز افزود : از این تعداد کارت سوخت 39 هزار فقره در باجه معطله  تحویل مالکان و بقیه توسط  نامه رسانان نواحی پستی به آدرس ارایه شده آنان تحویل شده است .

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای دریافت کارت سوخت شیفت کاری پرسنل فعال در باجه‌های معطله نیز افزایش یافته است تا خدمات رسانی بهتری به متقاضیان انجام شود .

معاون فنی اداره کل پست استان فارس از شهروندان خواست : پیش از حضور در باجه‌های معطله پست ابتدا از وجود کارت سوخت خود در اداره پست مطمئن شوند .

عباسی  ادامه داد: برای دریافت حضوری کارت سوخت از دفاتر پستی نیز متقاضیانی که تاکنون موفق به دریافت کارت سوخت وسیله نقلیه خود نشده اند، ابتدا از طریق ارسال شماره  VIN کارت خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰، تماس با کد خدماتی ۹۶۲۷ یا مراجعه به دفاتر پلیس 10 + و سایت epolice.ir نسبت به دریافت شناسه پستی کارت خود یا همان کد رهگیری مرسولات پستی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: این افراد سپس باید با مراجعه به سایت شرکت ملی پست به نشانی  www.post.ir ( قسمت رهگیری مرسولات) از محل دقیق کارت خود اطلاع پیدا کنند.

وی یادآور شد: بعضی مواقع متقاضیان با در دست داشتن مدارک و بدون کسب اطلاع اولیه از محل نگهداری کارت، به نزدیکترین دفتر پستی مراجعه می‌کنند، در حالی که ممکن است مرسوله در دفتر دیگری بایگانی شده باشدو  از طرق یاد شده افراد متقاضی باید به باجه پستی مشخص شده خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز