خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی شهرداری منطقه یازده در بارندگی های اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۷۸

شهردار منطقه یازده ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری از مشکلات احتمالی در زمان بارندگی از آمادگی و بسیج تمام نیروهای اجرایی و امور شهر خبر داد و گفت: نیروها با شرح وظایف مشخص و تمامی ماشین آلات، در مکانهای پرخطر مستقر شده اند و برای رویارویی با شرایط بارندگی در سه شیفت کامل آماده خدمات رسانی به شهروندان محترم منطقه هستند.

به گزارش ایلنا، حمید برزگر افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و اقداماتی که تا کنون در خصوص اجرای شش هزار متر لوله گذاری آبهای سطحی، لایروبی مسیل ها، جداول، منهول ها، تعمیرات به هنگام پمپ های کف کش زیر گذرهای سطح منطقه و کانالها انجام گرفته است، امیدوارم بتوانیم به نحو مطلوب از نزول رحمت الهی بهره مند شویم.

شهردار منطقه یازده یادآور شد: همکاری و همیاری تمام واحدها و سازمان های شهرداری، مهمترین عامل برای موفقیت در شرایط عادی و لازمه عبور از شرایط بحرانی می باشد و در این راستا لازم است که از همکاری معاونت اجرایی شهرداری شیراز، سازمان پسماند، ستاد بحران شهرداری شیراز و پاکبانان محترم تقدیر نموده که در تمام شرایط ما را همراهی  و در امر خدمت رسانی به شهروندان پشتیبانی نموده اند.

لازم به ذکر است که مانور بحران آمادگی و مقابله با سیل توسط نیروهای اجرایی شهرداری منطقه یازده در راستای سنجش توان نیروها برای روبرویی با موارد بحرانی، در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز