خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر صدرا مطرح کرد:

تکمیل و تحویل مسکن های مهر سیاست مهم دولت

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۵۰۹

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: اکنون رسالتی که به عهده دولت جدید این است که مسکن های مهر باقی مانده هرچه سریعتر تکمیل و تحویل شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، ابراهیم بهاروند طی جلسه ای که با حضور رئیس اتحادیه املاک شیراز و جمعی از مشاورین املاک شاخص شهر صدرا برگزار شد، درباب اهمیت مسکن مهر و کمک مردم مورد هدف بیان داشت: ساماندهی این مسکن های مهر رسالت ماست و همه دستگاه ها برای تامین زیرساخت ها کمک کردند، حداقل ها اتفاق افتاد و تمامی این کمبودها ما را متعهد کرد که با حداکثر توان خود و با حداقل آورده مردم و همچنین مشکلات موجود، موجبات آسایش آنها را فراهم کنیم اما همچنان آنگونه که در شأن مردم و ساکنین این مجموعه ها هست خدمات ارائه نگردید.

وی افزود: اقداماتی از سال گذشته در بحث واگذاری عرصه مسکن مهر انجام شد که علاوه بر تعیین قیمت مناسب توسط کارشناسان، تسهیلات و تخفیفات ویژه ای هم توسط شرکت عمران ارائه شده تا متقاضیان بتوانند مالک عرصه و اعیان باهم باشند و همچنین امکان نقل و انتقال قطعی نیز داشته باشند.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا به حوادثی که برای ساختمان هایی با مالکیت اعیانی ممکنه اتفاق بیفتد اشاره کرد و یادآور شد: در صورت بروز حوادث مترقبه مثل زلزله با تخریب مسکن مالکینی که فقط سند اعیانی دارند، مدرکی جهت اثبات اینکه این ملک متعلق به آنهاست در دست ندارند و این حوادث موجب شد که دولت به جهت حمایت از این اقشار  سیاست قبلی خود را اصلاح و در فروش عرصه های مسکن مهر به متقاضیان اعلام آمادگی کرد.

بهاروند در راستای قانون واگذاری عرصه با تخفیف‌های ویژه نقدی و (نقد و اقساط)، برای متقاضیانی که تمایل به داشتن شش دانگ اسناد عرصه و اعیان واحد مسکونی خود را دارند، شرایط مالکیت و نحوه پرداخت را اینگونه بیان کرد: در صورت پرداخت نقدی، متقاضیان مشمول 30 درصد تخفیف و برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد، 5 درصد تخفیف دیگر نیز اعمال می‌شود و پرداخت اقساطی نیز به‌صورت 30 درصد نقد و الباقی، اقساط 5 ساله با سود صفر و بدون بهره خواهد بود.

محمد قاسم تابنده ماه رئیس اتحادیه املاک شیراز در این جلسه با اشاره به جلسه ای که با اعضای هیأت رئیسه بانک مسکن داشت تصریح کرد: بانک مسکن تسهیلات جدیدی در اختیار مردم قرار می دهند به این صورت، افرادی که قبلا وام مسکن گرفتند می توانند روی همان ملک دوباره وام بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز