خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

بعضی از کارخانه‌های فارس به بهانه ثبات قیمت، کیفیت و وزن کالاها را کاهش می دهند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۳۳۱

نماینده شیراز در مجلس با انتقاد از کاهش وزن و کیفیت برخی کالا ها افزود: متاسفانه بعضی از کارخانجات تولیدی و کارخانه‌ها به بهانه ثبات قیمت کیفیت و وزن کالاها و محصولاتشان را کاهش می دهند که این یک امر اشتباه و نادرست است.

به گزارش ایلنا علی اکبری با حضور در اتحادیه بنکداران شیراز با اعضای هیئت مدیره اصناف و تجار  استان دیدار و به مشکلات و مسائل موجود این صنف پرداخت.

وی در این دیدار گفت: معیشت مردم و وضعیت بازار از دغدغه‌های اصلی تجار و فعالان بخش خصوصی محسوب می شود که در جهت راستای وضعیت و بهبود این بخش نیاز است تا تمام افراد اعم از بخش خصوصی و دولتی و تشکل های مردم نهاد به این موضوع ورود کنند. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه افزود: راه اندازی و ایجاد سامانه مودیان مالیاتی و دریافت کد برای مشتریان و فعالان از نیازهای مهم و ضروری بازار به شمار می رود.

وی با بیان اینکه جهت سهولت و تنظیم و کنترل قیمت ها نیاز است تا اخذ مالیات بر ارزش افزوده از کالاهای اساسی مانند قند و شکر و دیگر کالاها حذف شود گفت: معاف شدن کالاهای اساسی از مالیات در شرایط فعلی یک نیاز ضروری و اساسی برای تمام اقشار و مردم به ویژه اقشار متوسط به پایین جامعه است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز