خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از چهارمین روز ثبت نام داوطلبان:

119 نفر در حوزه انتخابیه شیراز تا روز چهارم نام نویسی کرده اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۵۰

فرماندار شیراز روز گذشته در پایان چهارمین روز ثبت نام با بیان اینکه در این روز ۴3 نفر در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد ۳۴ نفر مرد و ۸ نفر زن هستند.

به گزارش ایلنا محمدرضا امیری افزود:تا پایان روز چهارم ۱۱۹ نفر نام نویسی کرده اند که در مجموع ۱۹ نفر زن و ۱۰۰ نفر مرد هستند. 

لیست اعضا هیئت‌های اجرایی تا کنون تایید نشده است

فرماندار شیراز با بیان اینکه با گذشت چهار روز از زمان تشکیل هیئت های اجرایی هنوز در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان موفق به تشکیل هیئت های اجرایی نشده ایم گفت: برابر قانون انتخابات استان هایی که انتخابات مجلس با میان دوره ای خبرگان در آنها هم زمان برگزار می شود اعضای هیئت اجرایی مرکز استان نیز توسط اداره هییت اجرایی متشکل از فرماندار دادستان و مدیر کل ثبت احوال معرفی میشوند در حالی که در انتخابات دیگر اعضا هییت اجرایی توسط فرماندار تعیین و جهت تایید به هییت نظارت شهرستان معرفی میشوند. 

امیری افزود: با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان لیست اعضا هییت اجرایی تا کنون به امضای دادستان نرسیده روز گذشته فرمانداری شیراز لیست اعضا پیشنهادی این هئیت را به وزارت کشور اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در بحث معتمدین فرمانداری طبق قانون و شرایط تعریف شده اقدام به معرفی هییت اجرایی نمونده است.

 دواطلبان از اپلیکشن ثبت نام برای سرعت بخشیدن به ثبت نام استفاده کنند

امیری با بیان اینکه وزارت کشور یک نرم افزار موبایلی را تدوین کرده است از دواطلبان خواست پیش از حضور در ستاد انتخابات این اپلیکشین را از طریق سایت وزارت کشور نصب کرده و با ثبت اطلاعات کد رهگیری دریافت کنند تا روند ثبت نام تسریع شود.

یک نماینده فعلی با برند اصلاح طلبی آمد 

119 نفر در حوزه انتخابیه شیراز تا روز چهارم نام نویسی کرده اند

علی اکبری ، نماینده کنونی شیراز در مجلس شورای اسلامی که  سال ۹۴ در دور دوم و به عنوان نفر چهارم لیست امید وارد مجلس شد، روز گذشته برای ورود مجدد به رقابت انتخاباتی شد. او صراحتا گرایش خود را اصلاح طلب معرفی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا  گمان می‌کنید همچون گذشته اقبالی به لیست اصلاح‌طلبان باشد، گفت: در صورت مشارکت مردم لیست ها مورد توجه خواهند بود.

   نماینده فارس در دو دوره پیشین مجلس دوباره وارد رقابت انتخاباتی می‌شود

119 نفر در حوزه انتخابیه شیراز تا روز چهارم نام نویسی کرده اند

جعفر قادری، نماینده پیشین شیراز در دو دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته در ستاد انتخابات شهرستان شیراز حاضر شد و برای رقابت دوباره در دوره یازدهم مجلس ثبت نام کرد. قادری در دوره گذشته نیز کاندیدای ورود به بهارستان بود اما در دور دوم رقابت را به علی اکبری، کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان واگذار کرد.

وی همچون گذشته خود را از طیف اصولگرایان معرفی و ابراز امیدواری کرد ائتلافی یک پارچه و بدون حاشیه در این جریان تشکیل شود.

وی در حاشیه این نام نویسی به خبرنگاران گفته است که با تمرکز بر مسائل اقتصادی وارد مجلس خواهد شد.

قادری در این گفتگو تضعیف جایگاه مجلس را حاصل عملکرد نمایندگان دانست و گفت: در موضوع سهمیه بندی بنزین سکوت مجلس و توجه نکردن به این موضوع کار را به شورای هماهنگی سران قوا کشاند در حالی که کسری بودجه امری واقعی است که باید برای آن راه حلی اندیشیده می‌شد و نمیتوان‌انتظار داشت سکوت مجلس راهگشای این مسئله باشد‌.

نماینده کارگران هم ثبت نام کرد

119 نفر در حوزه انتخابیه شیراز تا روز چهارم نام نویسی کرده اند

علی راستگو که هم اکنون دبیر اجرائی خانه کارگر است باز هم وارد رقابت انتخاباتی شده است. وی که در شورای چهارم   عضو شورای شهر شیراز بود در دور پنجم از ورد مجدد به این شورا باز ماند اکنون به نیت ورد به مجلس نام نویسی کرده و تمرکز خود را مشکلات جامعه کارگری عنوان کرده است.

ثبت نام استاندار اسبق فارس و سفیر کنونی ایران در ترکمنستان

سید محمد احمدی، استاندار اسبق فارس و سفیر کنونی ایران در ترکمنستان به عنوان داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس از شیراز نام نویسی کرده است. احمدی از ابتدای دولت حسن روحانی بر مسند استانداری فارس نشسته بود.

گرایش های سیاسی اعلام شده تا پایان روز سوم

آمارها نشان می‌دهد تا پایان روز سوم‌از میان ۷۷ داوطلب  ثبت نام شده ۶۲ نفر خود را مستقل، ۷ نفر اصلاح طلب و ۸ نفر اصولگرا معرفی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز