خبرگزاری کار ایران

بازدید هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان شهدای نی‌ریز

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۳۵۲

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز خود به مناطق شرق استان فارس، از بیمارستان شهدای نی ریز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،«علی بهادر» رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از امروز- 9 آذرماه-  به مناطق شرق استان فارس سفر کرده است تا از نزدیک بر روند خدمات رسانی در حوزه سلامت این مناطق نظارت کند.

بهادر و هیات همراه پس از حضور در شهرستان استهبان و بازدید از پروژه ها و خدمات سلامت در این شهرستان، عازم شهرستان نی ریز شد و نخستین برنامه این هیات نظارتی در نی ریز، بازدید از بیمارستان شهدای این شهرستان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بخش های مختلف این بیمارستان، با بیماران بستری و همراهان آنان دیدار و گفت و گو کرده و ضمن عیادت و دلجویی، میزان رضایتمندی آنان از روند خدمات را بررسی کرد.

 حضور در بخش های اطفال، ICU، اتفاقات، اورژانس، CCU، جراحی مردان و زنان، پذیرش بیماران و پایش روند ارائه خدمات، نوبت کاری پزشکان، تجهیزات پزشکی و مصرفی، از برنامه های بازدید رئیس دانشگاه و هیات همراه بود.

در این بازدید،  «اصغر مسعودی» نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی،  «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه، «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه، «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، «محمدجواد خشنود» معاون غذا و داروی دانشگاه،  «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه،   بهادر را همراهی  کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز