خبرگزاری کار ایران

از ۸ تا ۱۰ آذر برگزار می شود؛

برگزاری نمایشگاه کار آفرینان استان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۸۱۲

نمایشگاه کارآفرینان استان فارس(کارا) از هشتم تا دهم آذرماه جاری در محل بست شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا علیرضا ظهیرامامی، رئیس کانون کارآفرینی استان فارس با تاکید بر چشم انداز ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی با برگزاری نمایشگاه کارآفرینان استان فارس گفت: ایجاد نشاط و امید در کارآفرینان استان فارس در جهت رونق تولید و کسب و کار، مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه کارآفرینی در ایده ابتکاری مشترک کانون کارآفرینان استان فارس و ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز در جهت تحقق شعار سال رونق تولید است.

احمد فخارزده، رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و همچنین یک دهه انتخاب عناوین اقتصادی توسط ایشاندر جهت تحقق شعار سال افزود: برگزاری این نمایشگاه ابتکار ستادبرگزاری نماز جمعه شیراز با هدف هماهنگی‌دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش خصوصی فعال در صنعت کارآفرینی و اشتغال زایی، در جهت تجلیل و تکریم کارآفرینان استان فارس است.

فخارزاده افزود: با توجه به جایگاه مردمی ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز، دبیرخانه دائمی کارآفرینی و اشتغال زایی در محل این ستاد با هدف تقویت پل ارتباطی بین مردم، بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی، مستقر شد.

 مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه هشتم آذرماه 1398 ساعت 11صبح با حضور نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و جمعی از مدیران ارشد استان فارس در محل خیابان 9دی، بست شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

  مراسم اختتامیه این نمایشگاه روز یکشنبه دهم آذرماه ساعت 16 با حضور نماینده محترم ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از مدیران ارشد استان فارس، در محل ستاد برگزاری نمازجمعه شیراز(خیابان 9دی، مسجد جامع شهداء)، همراه با تجلیل از کارآفرینان برتر استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز