خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد؛

خدمات‌رسانی بی‌وقفه به بیماران در حوادث اخیر شیراز/ استفاده از از پتانسیل 20 بیمارستان دانشگاهی و غیر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۳۲

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات رسانی بدون وقفه به بیماران در طی چند روز اخیر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه در پی اتفاقات اخیر و مختل شدن عبور و مرور، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی به نحو شایسته انجام شد، اظهار داشت: در طی این مدت توانستیم از پتانسیل 20 بیمارستان دانشگاهی و غیر دانشگاهی استفاده و بدون وقفه به بیماران خدمات لازم را ارائه کنیم.

علی اکبری در تشریح نحوه ارائه خدمات رسانی در طی این مدت افزود: با تلاش خستگی ناپذیر پرسنل دانشگاه و دیگر پرسنل غیر دانشگاهی توانستیم به مراجعه کنندگان و بیماران بستری خدمات فوق تخصی وتخصصی ارائه دهیم و این در حالی است که به دلیل ایجاد برخی از مشکلات با تدبیر ستاد بحران دانشگاه، پزشکان متخصص را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان مورد نیاز اعزام کردیم تا در ارائه خدمات رسانی به بیماران خدشه‌ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه  تدبیر و تشکیل به موقع ستاد بحران از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز موجب شد  از تمام ظرفیت های دانشگاه استفاده و در ارائه خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه نشویم افزود: با اعزام به موقع کادر پزشکی و مقیم شدن پزشکان وپرستاران در شیفت‌های مشخص و طولانی تر از روال معمول، مدت ماندگاری بیماران در بخش‌های اتفاقات کاسته شد که این تصمیم منجر به دریافت به موقع خدمات به مراجعه کنندگان اورژانس بیمارستان‌ها شد.

اکبری بکار‌گیری پزشکان  جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، متخصص بی هوشی و مراقبت‌های ویژه، چشم پزشکی و دیگر پزشکان متخصص را علاوه بر دستیاران به صورت مقیم و طی بیست و چهارساعت، از تدابیر ستاد بحران اعلام کرد وگفت: با هماهنگی دیگر معاونت‌های دانشگاه موفق شدیم نه تنها در بحث کالای مصرفی پزشکی و خدمات بلکه در بحث توزیع دارو نیز بدون مشکل تمام بیمارستان‌ها را تامین کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان‌‍ های دانشگاهی وغیر دانشگاهی گفت: در طی این مدت تلاش تمام پرسنل موجب شد بیماران همانند روزهای عادی در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

این مقام مسئول الزام پذیرش بیماران مراجعه کننده به تمام بیمارستان‌ها را مهم توصیف کرد وگفت: در این مدت مدیریت بیمارستان‌ها ملزم شدند تمام بیماران را پذیرش و به آنان خدمات درمانی ارائه  کنند.

اکبری ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت بروز مشکل درمانی اورژانس با استفاده ازسامانه فوریتی 115 نسبت به دریافت خدمات لازم اقدام نمایند.همچنین سامانه 1819 دانشگاه علوم پزشکی به منظور دریافت شکایت احتمالی شهروندان عزیز به صورت شبانه روزی فعال بوده و راهنمای این عزیزان در زمینه چگونگی دریافت خدمات درمانی در واحدهای تابعه دانشگاه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز