خبرگزاری کار ایران

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم برای اهدای خون

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۹۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن مراجعه به پایگاه انتقال خون و اهدای خون به بیماران، از عموم مردم دعوت کرد تا به دلیل شرایط بحرانی ذخیره‌های خونی استان، با اهدای خون خود، در نجات جان بیماران سهیم شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی بهادر در حاشیه حضور در ساختمان شماره دو سازمان انتقال خون و اهدای خون به بیماران، با اشاره به اهمیت وجود ذخیره های خون و فرآورده های خونی در چرخه درمان بیماران و به ویژه موارد اورژانسی که به شکل فوری نیازمند دریافت خون هستند، از عموم مردم استان فارس خواست تا به پایگاه های انتقال خون استان رفته و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به حجم بالای مراجعه بیماران به مراکز درمانی شیراز و مشکلات جدی بیمارستان ها برای انجام جراحی های اورژانسی و موارد نیازمند به خون، بر ضرورت مشارکت خودجوش تمامی افراد واجد شرایط اهدای خون در این حرکت نیک اندیشانه تاکید کرد.

بهادر ضمن اهدای خون به بیماران با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از پیش بینی امکانات کافی و شیوه های خونگیری مناسب در سازمان انتقال خون فارس تقدیر کرد. 

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز صبح امروز با مراجعه به پایگاه انتقال خون و اهدای خون، در این اقدام انسان دوستانه سهیم شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز