خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد:

دستور شروع انتخابات از 10 آذر / نامزدها ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۰۴

رئیس‌ستاد انتخابات استان فارس گفت: از روز دهم آذر دستور شروع انتخابات صادر خواهد شد و ثبت نام از کاندیداها تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ شانزدهم آذر ۹۸ به مدت ۷ روز انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سید احمد احمدی زاده از کاندیداهای احتمالی درخواست کرد ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند و با دستور شروع انتخابات نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مدارک لازم برای ثبت نام و شرایط را در اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشوراعلام شده که توسط کمیته های اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به اطلاع نامزدها از طریق صدا و سیمای مرکز استان ، جراید و سایت‌ها و فرمانداری ها خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس همچنین به انتخاب هیات‌های اجرایی در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با دستور شروع انتخابات با حضور افراد فهیم، باتجربه و بی طرف در هیات های اجرایی شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری و شور و نشاط خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از جمله ماموریت های مهم وزارت کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران در اجرای قانون انتخابات با تعامل منطقی با هیات های نظارت بر انتخابات زمینه رقابت برای مشارکت حداکثری و دفاع از حقوق همه کاندیداهای حوزه مربوطه فراهم آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز