خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز کشور مطرح کرد:

ترویج ازدواج آسان منجر به کم شدن گناهان در جامعه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۹۸

رئیس ستاد اقامه نماز کشور به تفسیر آیه 35 سوره نساء پرداخت و گفت: در قرآن کریم تأکید شده است با انتخاب داور تلاش کنید اختلاف بین زن و مرد با کد خدامنشی حل شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس،حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در همایش پیشگامان عفاف و حجاب دادگستری فارس با بیان اینکه در این آیه از قرآن کریم تأکید شده است: اگر خوف دارید که بین زن و مرد تفرقه ایجاد شود بی تفاوت نباشید.

وی افزود : اگر بدانیم که برخی اختلافات در اکثر خانواده ها وجود دارد حل اختلافات راحت تر خواهد شد.

قرائتی در ادامه با اشاره به اینکه در این آیه قرآن تأکید شده است اطلاعات از اختلافات خانوادگی باید به صورت طبیعی و به دور از ه گونه حدس و گمان و تجسسی به دست بیاید، گفت: این بدان معناست که باید در درجه اول این اختلافات توسط خود زن و شوهر حل و فصل شود اما اگر افراد و نزدیکان به درجه ای از اطمینان از وجود اختلاف خانوادگی برسند برای حل و برطرف کردن و جلوگیری از توسعه اختلاف مسئول هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور همچنین خاطر نشان کرد: ازدواج راه خداست و باید ترویج یابد و زمینه را برای ازدواج آسان فراهم نمائیم چرا که این مسیر منجر به کم شدن گناهان در جامعه خواهد شد.

وی در خصوص ترویج ازدواج آسان نیز تصریح کرد: باید برای ترویج ازدواج آسان عزم و اراده داشته باشیم چرا که هر کاری را که بخواهیم انجام دهیم  با  اراده می توانیم به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز