خبرگزاری کار ایران

با رای شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس؛

متهم آزار و اذیت دختر 4 ساله به اعدام در ملاء عام محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۹۹

کودک آزاری که در مرداد ماه امسال اقدام به آزار و اذیت دختر بچه ای در شیراز کرده بود به اعدام در ملاء عام محکوم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی با اعلام این خبر بیان داشت که پرونده در وقت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم 25 ساله پرونده که در مرداد ماه امسال ضمن ربودن دختر بچه 4 ساله ای در بیمارستان نمازی وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از طی مراحل قانونی و برگزاری جلسه رسیدگی مطابق رأی صادره از شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس به اعدام در ملاء عام و در محل ارتکاب جرم محکوم شد.

وی با بیان این که رأی صادر شده در خصوص این متهم به خاطر اذیت و آزار جسمی و روحی طفل خردسال است،گفت: اتهامات دیگری نیز متوجه این متهم بود که در حکم صادره مجازات‌های جداگانه‌ای برای سایر اتهامات وی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: متهم این پرونده به لحاظ آدم ربایی به 15 سال حبس و همچنین از حیث جنبه عمومی بزه ایجاد مزاحمت برای بانوان نیز به یک سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

وی خاطر نشان کرد رأی صادره قابلیت فرجام خواهی در مرجع دیوان عالی کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز