خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

شناسایی150 مدرسه پرخطر در بروز آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۵۳

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 150مدرسه پرخطر در معرض آسیب های اجتماعی بر اساس شاخص‌ها خبرداد و افزود: در این خصوص آموزش‌های مهارت های زندگی هم برای مربیان و اولیا و هم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و ۱۵۸ هزار نفر تحت این آموزش‌ها قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، عبدالرسول همتی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش حمایتی در خصوص بروز حوادثی مانند سیل و از دست دادن خانواده برای افراد؛ گفت: در سال ۹۷ ؛ ۸ هزار و ۹۶ نفر حمایت روانی در مناطق سیل زده شیراز صورت گرفت و سه کاروان از روانشناسان نیز به کرمانشاه اعزام شدند.

وی با اشاره به طرح پیشگیری از کودک آزاری و همسر آزاری جهت کاهش میزان خشونت گفت: در این برنامه از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر غربالگری شد و مشخص شد که ۱۴ هزار و ۵۷۷ نفر  در معرض خشونت هستند .

همتی افزود: این افراد نیز ضمن شناسایی برای دریافت مشاوره و مهارت لازم به مراکز اعلام شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  همچنین با اشاره به اینکه جامعه هدف کاهش آسیب اعتیاد در جامعه بین سنین ۱۶ تا ۶۰ سال هستند،یادآورشد: ۱۴۴ هزار نفر درسال ۹۷ در زمینه افزایش مهارت زندگی در مواجه با اعتیاد مشاوره دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز