خبرگزاری کار ایران

در شیراز انجام شد:

نظارت بر یکهزار و ٥٠٠ هکتار از اراضی ملی منطقه قلات

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۶۳

طی گشت مشترکی توسط ماموران یگان حفاظت اداره منایع طبیعی شهرستان شیراز و ادارات متولی امر زمین ، از منطقه گردشگری قلات در بخش مرکزی شهرستان شیراز بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ‌منابع‌طبیعی‌و‌آبخیزداری‌فارس؛ این گشت و بازرسی در سطح یکهزارو ٥٠٠ هکتار از اراضی این منطقه و با حضور ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شیراز و همراهی مسئولان امور اراضی، جهادکشاورزی، سازمان آب منطقه‌ای و یگان حفاظت راه و شهرسازی شیراز انجام شد.

محمود طهماسبی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه های متولی امر زمین از عرصه های طبیعی منطقه گردشگری قلات و نیز موسسه ارمغان در محدوده شمال این منطقه بازدید و بررسی های لازم جهت پایش و نظارت بیشتر از این منطقه توسط نیروهای حفاظتی انجام شد.

وی هدف از این اقدام را پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در اراضی ملی و برخورد قاطع با متخلفان اراضی ملی در این منطقه عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات و مکاتبات صورت گرفته از سوی معاون دادستان شیراز در این منطقه ضمن بازرسی کامل از محدوده گزارش تکمیلی از اتفاقات در این محدوده تهیه شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز ضمن اشاره به تشدید نظارت توسط گشت های حفاظتی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شیراز در این منطقه افزود: اجرای گشتهای مشترک با دستگاه‌ های نظارتی بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا ضمن شناسایی متخلفین بستر ناامنی برای آنان فراهم شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز