خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

بین هویت ملی و اسلامی تضادی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۹۲۶

استاندار فارس گفت: هویت ملی و اسلامی ما به موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ گونه اختلاف و تضادی بین این دو مولفه نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت اله رحیمی استاندار فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به ساختار ها و زیربناهای فرهنگی فارس ابراز امیدواری کرد: تقویت این زیر ساخت ها با گذر از تنگنا های اقتصادی محقق خواهد شد و  خوشبختانه رویکرد توسعه ای در این بخش با  پشتوانه نگاه بلند دولت تدبیر و امید همراه است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از نگاه شجاعانه و روشن فکرانه   نماینده ولی فقیه در استان فارس در  موضوع هفتم آبان اظهار داشت: هویت ملی و اسلامی ما در موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ تضادی بین این دو مولفه نیست.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود تبهر و تخصص در برخورد با مباحث فرهنگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصوبات و فعالیت های موثری درشورای فرهنگ عمومی استان صورت گرفته و نگاه غیر اصولی به این مباحث وجود ندارد.

رحیمی با  تاکید بر بهره گیری از  موقعیت های فرهنگی برای توسعه اقتصادی گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ گونه مخالفتی با موضوع تعریف جایگاه کورش ندارد اما با قرار دادن هویت ملی در مقابل هویت اسلامی و  مخالف است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: میتوان با اجرای برنامه ای متناسب بهره گیری موثری از مباحث ملی و اسلامی  انجام داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز