خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارشاد برگزار می شود؛

مراسم یاد روز حافظ در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۴۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری یادروز حافظ با حضور فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا صابر سهرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برنامه های یادروز از روز 18 مهر، گفت: ویژه برنامه یادروز حافظ شامگاه 19 مهر در محل آرامگاه این شاعر جهانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های یاد روز حافظ از روز هجده مهر با افتتاح نمایشگاه نگارگری رضوان کریمی از هنرمندان کشوری در محل تالار حافظ، آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه برنامه اصلی ساعت 19 روز 19 مهر در محل آرامگاه حافظ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، ادامه داد: در این مراسم استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در فارس، شماری از هنرمندان، نویسندگان، پژوهشگران و ادیبان حاضر خواهند بود.

سهرابی با بیان اینکه به دستور استاندار فارس از هفت سفیر برای شرکت در مراسم یادروز حافظ دعوت شده که هنوز پاسخ نداده اند، گفت: یکی دیگر از برنامه ها، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از روز 20 مهر در نگارخانه تار و پود خواهد بود.

وی تصریح کرد: تلاش شده که تمام برنامه های پیش بینی شده متناسب با ایام اربعین حسینی است  لذا اجرای موسیقی با حضور آقای محمد معتمدی و یک نی نواز خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین از اجرای برنامه هایی همزمان در 29 شهرستان استان در روز 20 مهرماه ویژه بزرگداشت حافظ خبر داد و گفت: امسال رونمایی از یک کتاب در برنامه ویژه یادروز حافظ خبر داد.

سهرابی یکی از برنامه‌ها را برگزاری نمایشگاه خوشنویسی از آثار خوشنویسان استان فارس هم خبر داد و گفت: روز بیست مهرماه، گلباران مقبره حافظ با حضور فرهنگ دوستان، ویژه برنامه های دانش آموزی و فرهنگیان و .... از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز