خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شیراز مطرح کرد:

وجود روستاهای خالی از سکنه در فارس حاصل سیاست‌های این ۴۰ سال نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۸۹

امام جمعه شیراز با بیان اینکه وجود تعداد زیادی روستای خالی از سکنه در فارس حاصل سیاست‌های این ۴۰ سال نیست و برخی از قبل تداوم داشته است، گفت: زمانی که در دهه ۴۰ سیستم اقتصادی کشور را مبتنی بر کشاورزی تدوین کردیم، معلوم بود که روستاها خالی و این جمعیت حاشیه نشین می‌شوند.

به گزارش ایلنا آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با مدیران بخش های مختلف استان تاکید کرد: تا زمانی که خود را در چارچوب مکان و زمان قرار می‌دهیم، غیرممکن است برخی محدودیت‌ها برداشته شود. نماینده ولی‌فقیه در فارس معتقد است که بسیاری از مشکلات جامعه ما به نبود آگاهی بر می‌گردد و از این رو باید از الگوهای سنتی و بومی برای مدیریت استفاده شود.

 دژکام با اشاره به وظیفه ذاتی مدیران ابراز کرد: مدیر اصلی همیشه می‌شنود، پاسخگوست، ساعت ندارد و در اتاقش باز است و اگر این مسئله در مدیریت‌ها در جامعه جا بیفتد بسیاری از موضوعات حل خواهد شد.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: گردهمایی مدیران در یک جمع مشترک مثل شرکت همگانی در نماز، علاوه بر تشریک مساعی، به مدیریت هم کمک می‌کند در حالی‌که این موضوع در مدیریت اسلامی مورد غفلت واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه مساجد و روحانیون باید نقش فرهنگسازی را در جامعه ایفا کنند، عنوان کرد: امروز مساجد و روحانیت ما ازایفای این نقش بازمانده اند، چون احساس می‌کنند ابزار لازم را در اختیار ندارند.

آیت‌الله دژکام با تاکید بر تحقق منویات رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر جامعه‌پردازی، گفت: این مهم بدین معناست که از وقت و زمان و نهادهای دولتی و غیر دولتی استفاده بهینه شود تا شاهد افزایش بهره‌وری باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز