خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شیراز:

مسئولان کشور در حوزه اقتصادی نمی‌توانند با هم یکصدا شوند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۱۹

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: به نظر می‌رسد که در حوزه اقتصادی مسئولان کشور نمی‌توانند با هم یکصدا شوند، امروز ما علاوه بر مشکلاتی که از جانب دشمنان خارجی داریم در داخل هم اسیر یک سری کج سلیقگی‌ها، بخشی نگری‌ها و سوء مدیریت‌ها هستیم که این برای مردم پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا جواد باصری در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: کافی است که یک صنعتگر ما با مشکل مواجه شود، تمام سیستم بانکی،  مالیاتی و اجرایی بسیج می‌شوند که او هیچ کاری نتواند انجام دهد، کافی است نظم اعتباری یک صنعتگر با یکی از این دستگاه‌ها مثلا با امور مالیاتی به هم بخورد، از قطع تلفن همراه و ثابت گرفته تا ممنوع‌‎الخروجی را در مورد او اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد:  قبول داریم که تحریم‌ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده اما اعتقاد نداریم که همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها است، ما در کشوری با ۸۰ میلیون مصرف کننده زندگی می کنیم یعنی با همین ظرفیت بالای انسانی و پتانسیل فرهنگی خود هم می‌توانیم در حوزه صنعت موفق باشیم و قطعا اگر بازار داخلی خود را مدیریت کنیم وضعیت صنعت بهتر خواهد شد.

باصری افزود: امیدواریم که مسئولان تمام نگاه‌ها و سلایق سیاسی و جناحی خود را کنار بگذارند و برای حل مسائل و مشکلات و زیرساخت‌های اقتصادی کشور گام بردارند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز