خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان فارس:

آزادی همه ۱۰ گروگان حادثه گروگان‌گیری استهبان

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۵۴

رئیس کل دادگستری استان فارس از آزادی و سلامت ۱۰ گروگان در حادثه گروگان‌گیری در استهبان خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس از آزادی و سلامت ۱۰ گروگان در حادثه گروگان‌گیری در استهبان خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع حادثه گروگان‌گیری یکی از اشرار منطقه، تأکیدات لازم بر حفظ سلامت گروگانان حادثه در دستور کار قرار گرفت که این امر با تمهیدات و تدابیر مشترک قضایی، انتظامی و مسئولان امنیتی استان محقق گردید.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات انجام شده منجر به آزادی گروگانان طی دو مرحله گردید، بیان کرد: در ساعات اولیه این حادثه پنج نفر از گروگانان و در مرحله بعد پنج نفر دیگر از آنان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

وی تصریح کرد: در ابتدای وقوع این حادثه دو نفر از گروگانان با اقدام گروگان گیر از ناحیه پا زخمی شدند که بلافاصله تمهیدات درمانی اتخاذ شد و هم اکنون مصدومان تحت درمان می‌باشند، باقی افراد نیز سالم به خانه هایشان بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان بیان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است که در راستای احقاق حقوق شکات با حساسیت ویژه دنبال می‌گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز