خبرگزاری کار ایران

فعالیت بیش از چهار هزار شرکت دانش بنیان در فارس

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۷۷

عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس گفت: حدود چهار هزار و 500 شرکت دانش بنیان در استان فارس فعال است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، امید ماهرانی در جلسه کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان که با حضور اعضای آن در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: با توجه به سبقه استان فارس در بحث آی تی و برخوداری از نیروی متخصص، سازمان ها باید حمایت بیشتری از کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تقویت شرکت های دانش بنیان امری مهم در رونق اقتصادی استان است افزود: متاسفانه حمایت های دستگاه های دولتی و خصوصی از کارآفرینان یا کم است و یا موازی که تهیه ساز و کاری برای ارائه حمایت های موثر به کارآفرینان در استان موضوعی حائز اهمیت است.

ماهرانی اظهارداشت: رویکرد اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان استان است و این درحالی است که این شرکت‌ها نیز باید همه ظرفیت خود را به‌ کار گیرند و ارتباطاتی که لازم است را با اتاق برقرار کنند.

وی با بیان تأثیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در شرایط فعلی اقتصاد کشور اضافه کرد: روحیه کارآفرینی باید در جامعه ترویج و نهادینه شود زیرا اقتصاد فعلی و آینده ما نیاز به کارآفرین دارد.

ماهرانی همچنین با اشاره به برگزاری روز ملی صادرات و تعیین صادرکننده نمونه استانی ادامه داد: در حال حاضر صادرات نرم افزار و صادرکنندگان در بخش دانش بنیان در استان فارس وجود دارد اما متاسفانه در فرآیند تعیین صادرکننده نمونه استانی این بخش دیده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز