خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در دیدار احزاب اصولگرای استان:

ساختن کشور در شرایط تحریم نیازمند همدلی همه جناح‌ها است/ هر جا که منافع فردی نباشد پیروز می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۲۲

استاندار فارس‌گفت: در شرایطی که کشور با شدیدترین تحریم‌های اقتصادی روبرو است همه باید دست به دست هم بدهند و ساختن کشور در این شرایط نیازمند همکاری و همدلی همه جناح‌ها و احزاب است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار دبیران تعدادی از احزاب اصولگرای استان با بیان این که فعالان سیاسی- اجتماعی بزرگ تر از خود و خانواده شأن به تعالی جامعه و کشور می اندیشند، اظهار داشت: گذشتن از خود برای رساندن جامعه به ایده آل ها و آرمان ها، اقدام ارزشمندی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که بزرگان جناح های سیاسی کشور در زمان مبارزه با طاغوت در یک زندان و سلول در کنار یکدیگر و در مسیر امام خمینی(ره) مبارزه می کردند، افزود: هر جا که منیت ها و منافع فردی نباشد به پیروزی و موفقیت دست پیدا می کنیم.

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس همه افراد فارغ از جناح های سیاسی برای مقابله با دشمنان وارد میدان مبارزه می شدند، ادامه داد: با همین همدلی‌توانستیم پیروزی بزرگی را در تاریخ ایران به دست بیاوریم؛ چرا که در گذشته هرگاه جنگی صورت می‌گرفت بخشی از کشور را از دست می‌دادیم اما دفاع مقدس تنها جنگی بود که مردم ایران با سرافرازی به پیروزی رسیدند و گنجینه ای ارزشمند با عنوان ارزش های دفاع مقدس را به یادگار گذاشتند.

استاندار فارس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه با اطاعت از رهبری و دستورات فرماندهی پا به میدان می گذاشتند و برای دفاع از کشور تلاش می کردند.

دکتر رحیمی با اشاره به این که دولت ها گذرا هستند و همه افراد باید برای پیشرفت کشور که متعلق به همگان است تلاش کنند، گفت: باید نهایت تلاش خود را برای کمک به توسعه کشور و دولت به کار گیریم چه مسئولیت دولتی داشته باشیم چه مسئولیت نداشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که علیرغم وجود تحریم های شدید و کمبود اعتبارات بیشترین اقدامات در حوزه های راه سازی، آبرسانی و گازرسانی در دولت تدبیر و امید در استان فارس صورت گرفته است، اظهارداشت: ده ها هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در ماه های آینده در استان فارس با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری خواهد رسید که نشان دهنده گستردگی فعالیت های دولت در این استان است.

وی با تاکید بر این که مبنای فعالیت ما باید ساختن کشور و استان فارس و رفع مشکلات مردم باشد، گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی باید به جای تخریب دیگران، برنامه های کارشناسانه خود را ارائه کنند.

در این دیدار فعالین احزاب اصولگرا به بیان دیدگاه های خود در حوزه های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز