خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور خواستار شد؛

سامانه آنلاین برای ثبت و صدور سند پیشران توسعه در فارس راه اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور خواستار راه اندازی سامانه آنلاین و برخط برای ثبت و صدور سند پیشران توسعه در فارس شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، بابک دین‌ پرست شامگاه پنج‌شنبه 28 شهریور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فارس با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به بازدید ار ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان در دو مرحله سفر ١٠ روزه، عنوان کرد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدب خارج از مسائل اعتباری با همدلی حل خواهد شد.

وی به سند پیشران توسعه فارس که طی روزهای آینده جهت اجرا به استان ابلاغ خواهد شد هم اشاره و عنوان کرد که 213 مورد از مسائل بررسی شده در بازدیدها، در این سند پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با تصریح بر اینکه این سند نه محدودیت دارد و نه ثابت است، خاطرنشان کرد: بندهای عمومی این سند بر اجرای اولویت های وزارت کشور، طرح های اقتصاد مقاومتی و هفت تکلیف فرمانداران تاکید دارد.

دین پرست همچنین هفت تکلیف مشخص برای فرمانداران در سند را حل مشکلات واحدهای تولیدی تملک شده، واحدهای تولیدی راکد، واحدهای تولیدی مشکل دار و بحرانی، واحدهایی که بیش از ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و واحدهایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارند، اعلام کرد.

وی همچنین عنوان کرد که عملکرد فرمانداران در پایان سال بررسی و از سه فرماندار برتر تقدیر می شود.

به گفته دین پرست، هر بندی که نیازمند اصلاح و اضافه شدن دارد، در ادامه اجرا به سند اضافه خواهد شد.

وی سند پیشران توسعه فارس را ستدی پویا معرفی کرد و افزود: با تایید استاندار، طرح های قابل ارائه به سند اضافه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ادامه داد: همچنین در این سند سه طرح مهمی که منجر به تحقق منویات رهبری میشود، با تایید استاندار در اولویت اجرا قرار می گیرد.

دین پرست اظهار کرد: همه استانداری ها تا پایان دولت تدبیر و امید موظف به اجرای طرح هایی هستند که منجر به تحقق منویات رهبری می شود.

وی به خام فروشی معادن به عنوان یکی از مسائل مطرح شده در این سفر هم اشاره و عنوان کرد: مقرر شد همکاران سازمان صمت گزارش معادن فعال و غیرفعال استان را اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از ارائه این سند تا پایان روز شنبه ٣٠ شهریور خبر داد و گفت: با حضور وزیر کشور طی روزهای آینده از این سند رونمایی می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز