خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

باید از فرصت‌ها برای تقویت تولید ملی استفاده بهینه کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۴۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: همه افرادی که دغدغه تولید ملی دارند باید از فرصت‌های پیش رو استفاده بهینه کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، بابک دین‌پرست در ادامه بازدید از طرح های اقتصادی و صنعتی استان فارس در حاشیه بازدید از طرح های شهرستان قیر و کارزین اظهار داشت: اکنون در بهترین شرایط هماهنگی قوا در زمینه حمایت از تولید داخلی قرار داریم ، رهنمودهای مقام معطم رهبری و حمایت مسئولان ارشد نظام  بهترین پشتیبانی و انگیزه برای کسانی است که دغدغه تولید ملی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور خاطر نشان کرد: مسوولان کشور در صدد برداشتن گام‌های بزرگ در جهت خودکفایی و بی نیازی کشور از تولیدات راهبردی هستند و همه افراد دلسوز برای خودکفایی کشور باید برای رفع وابستگی از کالاهای راهبردی تلاش کنند.

شهرستان قیر و کارزین به مرکزیت قیر در فاصله 169 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع است. 

در دور اول سفر دین پرست به  استان فارس که از روز دوشنبه یازدهم شهریورماه آغاز شد وی با حضور در ۱۹ شهرستان استان طی مدت پنج روز به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی مدیران کل استانی و شهرستانی به بررسی مسائل و مشکلات ۷۵ واحد تولیدی پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در دور دوم سفر خود به استان فارس که از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شده نیز با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران کل، بازدید از حداقل ۶۰ پروژه و واحد تولیدی صنعتی را در دستور کار قرار داد که ماموریت او پس از بازدید از شهرستان‌های مُهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد و فراشبند، با بازدید از چند پروژه در شهرستان‌های جهرم و زرین‌دشت به پایان ‎می رسد.

منطقه ویژه جهرم، بیمارستان ۳۱۰ تخت‌خوابی، محور جهرم –لار، زیرساخت شهرک و ناحیه صنعتی، مجتمع گلخانه‌ها، سردخانه‌ها و سورتینگ‌ها، مقاوم‌سازی غار سنگ‌شکن، راه‌اندازی کارگو، خط راه‌آهن (آنتنی جهرم) و تاسیسات فاضلاب شهری پروژه‎‌ها و طرح‌هایی است که هم اینک بازدید از آنها در شهرستان جهرم آغاز شده است.

معاون وزیر کشور پس از آن با حضور در شهرستان زرین‌دشت از پروژه‌های بهسازی گردنه حاجی آباد به شهر پیر، شهرک گلخانه فجر ایزدخواست، آبرسانی از سد رودبال به زرین‌دشت، محور دبیران – شهر پیر، ذوب آهن ایزدخواست، کارخانه تراکتورسازی و کارخانه لودرسازی بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز