خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

آغاز نام نویسی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۱۲

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز نام نویسی دانشجویان پذیرفته شده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ برای ورود به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مصباح شمس ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان ورودی جدید دانشگاه گفت: نام نویسی به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود که نام نویسی الکترونیکی از ساعت ۱۴ روز گذشته، بیست و ششم شهریور آغاز شده و پس از چهار روز، روز جمعه، بیست و نهم شهریور پایان می یابد.

وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نام نویسی به هر دو صورت الکترونیکی و حضوری الزامی است و دانشجویان باید توجه داشته باشند که در صورت عدم نام نویسی الکترونیکی، امکان نام نویسی حضوری وجود ندارد.

شمس گفت: پذیرفته شدگان نیمه دوم یعنی نیمسال بهمن نیز باید مراحل نام نویسی اعم از حضوری و الکترونیکی را مانند سایر دانشجویان در روزهای مشخص شده انجام دهند.

معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به نیاز به نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه نام نویسی الکترونیکی به نشانی saba.sums.ac.ir، توضیح داد: دانشجویان باید از شماره ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه نیز به عنوان رمز عبور استفاده کنند.

شمس در ادامه به مدارک لازم در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: اسکن صفحات شناسنامه، عکس رنگی ۳ در ۴ با زمینه سفید، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی یا معافیت زمان صلح یا کفالت و یا برگ اعزام به خدمت بدون غیبت برای پسران دانشجو، مدارک پایان دوره متوسطه و پیش دانشگاهی از جمله مدارک لازم برای نام نویسی الکترونیکی هستند که تمامی مدارک موردنیاز در پایگاه اطلاع رسانی مدیریت امور آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی amoozesh.sums.ac.ir به طور کامل قابل مشاهده است.

معاون آموزشی دانشگاه گفت: نام نویسی حضوری نیز از روز شنبه، سی ام شهریورم آغاز و تا دوشنبه، یکم مهر، بر اساس برنامه زمانبندی مشخص شده طبق حروف الفبا، ادامه دارد.

وی مکان نام نویسی حضوری را مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی شیراز، بلوار شهید چمران، بلوار نیایش، انتهای کوچه سوم اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز