خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی خدمات قضایی صورت گرفت؛

دیدار سرزده رئیس کل دادگستری فارس از دادگاه های کیفری شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۸۹

رئیس کل دادگستری استان فارس در دیداری سرزده آخرین وضعیت شعب اجرای احکام کیفری و دادگاه های کیفری 2 شیراز را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در این بازدید سرزده ضمن حضور در کلیه شعب آخرین وضعیت رسیدگی به پروند‌ه‌های قضایی و کیفیت  ارائه خدمات قضایی را بررسی و بر ضرورت ارتقاء رضایتمندی مردم تأکید کرد .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در حاشیه این دیدار بر رفع مشکلات نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات بخصوص در اجرای احکام تأکید و گفت: با همدلی و همراهی همه قضات و کارکنان می‌توانیم رضایت مندی بیشتری ایجاد کنیم.

وی همچنین بر توجه همه کارکنان به تحول در دوران جدید در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: مدیریت قضایی استان از طرح ها و اقدامات خلاقانه در راستای ارائه خدمت بهتر و کوتاه تر شدن فرآیند دادرسی استقبال خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان فارس همچنین بر برخورد قاطع با متهمان پرونده های مظاهر علنی فساد بخصوص در ایام ماه های محرم و صفر تأکید کرد و افزود: با کسانی که حرمت ایام سوگواری اباعبدالحسین (ع) را نگه نداشته اند قاطعانه برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار سر زده معاون قضایی و نماینده دادسرای انتظامی قضات استان نیز رئیس کل دادگستری فارس را همراهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز