خبرگزاری کار ایران

رئیس منابع طبیعی سروستان خبر داد:

باز پس گیری43 هزار متر مربع از اراضی ملی مهارلو از دست زمین‌خواران

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۵۲

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان از باز پس گیری ٤٢ هزار و ٩٠٠ مترمربع از اراضی منطقه مهارلو این شهرستان از دست متصرفان خبر داد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ، مجتبی شریفی در تشریح جزییات این عملیات افزود: این اراضی در سالهای گذشته مورد تعرض و تصرف قرار گرفته بود که با پیگیری قضایی توسط واحد حقوقی این اداره ، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی و دادستان شهرستان ،احکام قطعی صادر و متصرفان محکوم به رفع تصرف از اراضی ملی شدند.

وی بیان داشت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروستان و توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام و اراضی به انفال مسترد شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان ارزش این اراضی ملی را ٤٢٩ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب،تصرف و آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی بوده و شماره تلفن ١٥٠٤ ، امداد جنگل و مرتع در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است .

طبق آمار ارائه شده از ابتدای سال جاری تا کنون ٤٥ هزار و ٥٠٠متر مربع از اراضی ملی شهرستان سروستان که توسط متخلفان تصرف شده بود با احکام قضایی رفع تصرف و به انفال بازگشته است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز