خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس سازمان ملی کارآفرینی کشور:

استارتاپ در حوزه صنعت و کشاورزی فعالیتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۲۸

نائب رئیس سازمان ملی کارآفرینی کشور گفت: عموما استارتاپ‌ها در حوزه خدمات فعالیت می‌کنند و کمتر شاهد فعالیت استارتاپ های فعال در حوزه صنعت و کشاورزی هستیم.

به گزارش ایلنا یلدا راهدار در مراسم بزرگترین رویداد استارتاپی جنوب کشور در اتاق بازرگانی شیراز بیان کرد: اتاق بازرگانی تلاش می‌کند تا با رویکردی نوین، فضای کسب و کار استان، کشور و دنیا را رصد و بستر آنچه که بهترین است را فراهم کند.

وی افزود:  تا چندی پیش نگاه اتاق بازرگانی به فضای کسب و کار نوین جدی نبود و حتی با گرم شدن این موضوع به ویژه استارتاپ‌ها نه تنها در بدنه اتاق بازرگانی که در دیگر اتاق‌ها، مقاومتی ایجاد شده بود که کسب و کار نوین ممکن است کسب و کار سنتی را از بین ببرد.

راهدار خاطر نشان کرد: با فعالیت‌های دو سال گذشته به ویژه توسط جوانان در اتاق تلاش شد تا این گفتمان تثبیت شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیسیون فناوری ارتباطات و اطلاعات و اقتصاد رسانه در اتاق شیراز برای نخستین بار افزود: اتاق بازرگانی محل تجمع فعالان اقتصادی و بهترین راه برای ارتباط استارتاپ‌ها و فعالان اقتصادی است.

نایب رییس سازمان ملی کار آفرینی کشور اعتقاد دارد که صادرات محصولات استارتاپ‌ها از مطالب مهجور در حوزه آی سی تی کشور است که امید است فضایی برای صادرات این محصولات در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز