خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مظرح کرد:

فرهنگسرای حکمت از نظر وسعت بی‌نظیر است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۶۳

رئیس شورای شهر شیراز گفت: ساخت فرهنگسرای حکمت با این وسعت و کیفیت در شیراز منحصر به فرد است.

به گزارش ایلنا، عبدالرزاق موسوی در آیین افتتاح فرهنگ سرای حکمت با اشاره به اشراف خود بر مسائل بودجه ای و مالی شهرداری افزود: تأمین بودجه برای ساخت این فرهنگسرا و دیگر پروژه‌ها توسط شهرداری شیراز به رغم وجود مشکلات مالی کشور و وجود هزینه‌های بالای جاری قابل تقدیر است.

رئیس شورای شهر شیراز خطاب به مدیران شهری و شهروندان حاضر در آیین افتتاح فرهنگسرای حکمت عنوان کرد: امیدواریم فعالیت‌های مختلف در این فرهنگسرا شکل و مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد چون حق مردم برای دریافت خدمت بسیار بالا است.

فرهنگسرای حکمت از نظر وسعت بی‌نظیر است

امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز نیز در آیین افتتاح فرهنگسرای حکمت گفت: فرهنگ غنی لازمه یک کشور مقتدر است.

حجت الاسلام مرادی افزود: وجود فرهنگسرا یک فرصت مناسب برای شهروندان است.

علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین افتتاح فرهنگسرای حکمت عنوان کرد: ساخت فرهنگسرا برای استفاده شهروندان امر مهمی است اما مهمتر از آن استفاده بهینه از آن است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:
فرهنگسرای حکمت به قطب صنایع دستی و هنرهای تجسمی تبدیل می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این آیین گفت: شیراز ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیار غنی دارد که برای حفظ و تقویت این میراث فرهنگی باید سرمایه‌گذاری کرد.

ابراهیم گشتاسبی راد خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگسرا و ارائه آموزش های مختلف فرهنگی و هنری در آن یکی از راه‌های حفظ و تقویت داشته‌های فرهنگی  است.

وی افزود: درصدد هستیم فرهنگسرای حکمت را با استفاده از اساتید مجرب به قطب صنایع دستی و هنرهای تجسمی تبدیل کنیم و شاهد حضور و استفاده شهروندان از اقصی نقاط شهر از این فرهنگسرا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز