خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد:

برگزاری دو نمایشگاه در جهت سلامت، رفاه و آسایش خانواده ها در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۲۰

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس ضمن اشاره به اهمیت سلامت جامعه و ضرورت اهتمام به ورزش در بین افراد و توجه به تامین رفاه و آسایش خانواده ها، نمایشگاه ها را به عنوان ویترین اقتصادی و مهمترین و استاندارد ترین مسیر جهت شناسایی، بازاریابی، ارتباط مستقیم و موثر بین تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا سید محمود موسوی گفت: برگزاری این دو رویداد می‌تواند تاثیرات صنعتی، اقتصادی و اجتماعی بسزایی و نقش مهمی در رونق تولید کالاهای داخلی داشته باشد.

وی از حضور 170 غرفه در سالن حافظ به مساحت شش هزار مترمربع در نخستین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، پرده و کالای خواب خبر داد و گفت: ۷۲ درصد مشارکت کنندگان این عنوان از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و قزوین به ارائه آخرین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

موسوی همچنین افزود: بیش از 200 غرفه در زمینه تولید و توزیع محصولات ورزشی و خدمات و صنایع مرتبط با ورزش و سلامت و هیئت های ورزشی در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت شش هزار مترمربع که ۴۷ درصد آنها از استان فارس و مابقی از سراسر نقاط کشور در این نمایشگاه حضور دارند نیز پذیرای علاقه مندان و فعالان عرصه ورزش و تجهیزات ورزشی می باشند.

وی همچنین با اعلام اینکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ها برنامه های جنبی از جمله اجرای نمایش ورزشی در غرفه هیئت‌های ورزشی و همچنین برگزاری همایش با همکاری بخش ورزش و سلامت دانشگاه شیراز تدارک دیده شده است، گفت: تمامی علاقه مندان ، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز شنبه مورخ ۹ شهریور، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز