خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار فارس انجام شد؛

افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان کازرون همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۷۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: پروژه‌هایی با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان کازرون به بهره برداری می‌رسد‌.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور همزمان با هفته دولت در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان کازرون در حوزه‌های مختلف حضور یافت.

 مدرسه شش کلاسه با اعتبار ٢ میلیارد تومان و یک ایستگاه برق  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در چنارشاهیجان،  ایستگاه پست ۶۶ در بخش خشت با اعتبار ١١ میلیارد تومان  ،افتتاح گازرسانی به ۲۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در روستای نرگس‌زار بخش جره و بالاده و بهره برداری از سه پروژه آبرسانی در بخش جره و بالاده با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح شد و یا به بهره برداری رسید.

وی  با اشاره به دستاوردها و خدماتی که دولت تدبیر و امید در شش سال گذشته به مردم ارائه داده است افزود: در سال ۹۲ ، ۳۷۵ پروژه به اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان بوده اما امسال ۸۲۱ پروژه با اعتبار ۳۲۰۰ تومان افزایش یافته که این میزان تا پایان سال به ۳۰ هزار میلیارد تومان می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس  در جریان افتتاح  این پروژه‌ها  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم توجه ویژه ای به نگاه جهادی مسئولان داشته و این رویکرد را گامی موثر در جهت رفع مشکلات پیش روی کشور قلمداد کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود صنعت برق را نیازی ضروری در دنیای امروز دانست و با تاکید بر اینکه توجه به مصرف بهینه برق وظیفه ای شرعی و ملی برای همه اقشار و افزاد است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم نیروی برق تولید شده کشور را در حوزه تولید و صنعت به کار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز