خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از طرح‌های مختلف در شهرستان فسا هم زمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۸۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همزمان با دومین روز از هفته دولت در شهرستان فسا حضور یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور در سفر یک‌ روزه خود  از روند اجرایی پروژه‌های این شهرستان  بازدید کرد همچنین طرح های تکمیل شده نیز با حضور وی به افتتاح و  بهره برداری رسید.

 پایگاه سلامت فاز ۲ گلستان شهر فسا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ، مرکز اورژانس در همین منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و  واحد تولیدی قند و نبات و نقل های طعم دار با اشتغالزایی ۶۳ نفر از جمله طرح‌هایی بود که با حضور قاسم پور در شهر فسا افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی همچنین در مراسم افتتاح پست و خط انتقال ۶۶ کیلو ولت ششده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، مرکز خودروهای اسقاطی بخش ششده و قره‌بلاغ با اشتغال زایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم و پروژه ۳ کیلومتر آسفالت محور داراکویه به سمت گردنه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان  نیز شرکت کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این سفر همچنین از واحد کشتارگاه طیور با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۱۰ فرصت شغلی ، روند تکمیل واحد فرآوری لبنی نعمتی با ۷۰۰ فرصت شغلی و همچنین روند تکمیل بنای امام زاده اسماعیل (ع) بازدید کرد‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز