خبرگزاری کار ایران

خریداری ۶۴۵۸۶۰ تن گندم کشاورزان فارس در سال زراعی جاری

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۰۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: از زمان فصل برداشت گندم تاکنون مقدار ۶۴۵ هزار و ۸۶۰ تن گندم از کشاورزان استان فارس خریداری شده است و کار خرید در مناطق شمالی استان که به علت سردسیر بودن زمان برداشت گندم طولانی تر است همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، یدالله رحمانی در جلسه  ستاد هماهنگی خرید گندم استان بیان داشت: با توجه به فصل برداشت گندم در سطح  استان فارس، همه مراکز خرید گندم مربوط به شرکت های تعاون روستایی و سازمان غله استان  آماده دریافت و خرید گندم از کشاورزان هستند.

وی افزود: نظارت دقیق بر خرید گندم  توسط بازرسان و عوامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 و بازرسان  سازمان جهاد کشاورزی فارس و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان صورت می گیرد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: با توجه به وجود واسطه ها و دلالان که اقدام به خرید و فروش غیر قانونی گندم می نمایند، حمل و نقل گندم تنها با مجوز سازمان غله و خدمات بازرگانی  صورت می گیرد و کارخانجات نیز بایستی هماهنگی لازم را با شرکت غله به عمل آورند.

رحمانی همچنین به کشاورزان توصیه کرد گندم خود را فقط به مراکز مجاز خرید گندم تحویل دهند و جهت جلوگیری از عواقب احتمالی، از فروش گندم خود به دلالان و واسطه‌ها خودداری کنند.

یدالله رحمانی اظهار کرد: تاکنون مبلغ 10400 میلیارد ریال بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است که 94 درصد بهای گندم خریداری شده است؛ همچنین تاکنون بیش از 25 هزار تن کلزا و سه هزار و 66 تن گلرنگ نیز  در سال زراعی جاری از کشاورزان خریداری و بهای آن کامل پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز