خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

واگذاری 171 پروژه به بخش خصوصی در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۴۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته از میان ۳۲۷ پروژه‌ نیمه‌ تمامی که در فارس شناسایی شد، ۱۷۱ پروژه از کلیه راه‌های قانونی به بخش‌خصوصی واگذار شد گفت: با واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی 860 میلیارد تومان بار از دوش دولت برداشته شد.

به گزارش ایلنا، ساسان تاجگردون در جمع خبرنگاران افزود: پروژه‌ انتقال آب دریا از خلیج فارس به منطقه وِزه صنایع انرژی‌بر لامرد، پروژه احداث مرکز آموزش هتل‌داری و گردشگری، پروژه احداث سوله‌های چند منظوره امدادی- ورزشی و امدادی -گردشگری، پروژه احداث، نگهداری و تجهیز پارک‌های جنگلی، پروژه‌های اکوترویسم در منطقه حفاظت شده پریشان و شکار ممنوع مهارلو از جمله پروژه‌های واگذار شده به بخش خصوصی است.

تاجگردون بیان کرد: در حال حاضر مطالعات سند توسعه اشتغال روستایی و عشایری استان فارس در حال انجام است و امید است با تدوین این سند شاهد شکوفایی و توسعه روستاها و مناطق محروم فارس باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس افزود: در حال حاضر شرایط اقتصادی جامعه به طبع مولفه‌های مختلف مثل تحریم‌ها، افزایش نرخ ارز  کاهش فروش نفت و غیره متفاوت است.

به گفته وی در این شرایط نقش رسانه‌ها، نقشی بی بدیل در روشنگری و امیدبخشی به جامعه است.

تاجگردون تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با نگاه برنامه‌ای که به توسعه فارس داشته است سند آمایش سرزمین استان را آماده کرده است و این سند امروز مهم‌ترین سند برنامه‌ای توسعه‌ای فارس است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه بر مبنای سند آمایش استان‌ها، سند آمایش ملی و بخشی در کشور تدوین شود ضرورتا به عنوان یک اصل در نظام برنامه‌ریزی کشور اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در تدوین سند آمایش سرزمین این ادعا را داریم که انباشته از تفکر و اندیشه کسانی است که در توسعه استان به نوعی نقش داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز