خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۷۸

فرمانده انتظامی استان از توقیف 2 کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در یک عملیات ضربتی در شیراز خبر داد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار رهام بخش حبیبی ، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی کلانتری "19بوستان" شهرستان شیراز، اقدام به کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در ورودی شیراز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی، 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودروها، 20 عدد باطری خودرو، 10 عدد قالیچه، 30 عدد جارو برقی، 40 عدد پرده، 18عدد دوربین مداربسته، 50 عدد پوستر، 40 عدد ماکروفر، 5 عدد درب ضد سرقت، 30 عدد کاغذ دیواری، 10 عدد الکتروپمپ، 4 عدد صفحه گاز و 130 عدد شیرآلات، فیلتر هوا و پیچ و مهره قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 نفر قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‌ها، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز