خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

مسئولان استان در حد انتظار از حاجتی حمایت نکردند/ تبرئه حاجتی موج امید را در جامعه ایجاد می کند/ در کمیسیون اصل 90 پرونده ای که مختص به حاجتی باشد ندیدم

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۴۷

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه در کمیسیون اصل 90 مجلس پرونده ای که مختص به آقای حاجتی باشد ندیدم، گفت: اگرچه بعضی دوستان صحبت هایی را مبنی بر ارجاع پرونده آقای حاجتی به کمیسیون اصل 90 انجام داده اند اما در مرحله نخست وظیفه کمیسیون امور داخلی و شوراها است که باید به پرونده آقای حاجتی بپردازد.

بهرام پارسایی در گفت‌و گو با«ایلنا»با بیان این مطلب افزود: پاسخگویی وضعیت آقای حاجتی بر عهده شورای اسلامی شهر و فرماندار شیراز است . 

عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه در رابطه با موضوع آقای حاجتی تنها دو الی سه نماینده با رسانه ها مصاحبه کردند افزود: آقای حاجتی به عنوان فرد پیگیر حراست از بافت تاریخی شیراز همیشه در کمیسیون اصل 90 حضور پیدا می کردند.

نماینده شیراز با بیان اینکه درباره پرونده آقای حاجتی جلسه ای را با ریاست جدید دادگستری استان برگزار کردم افزود:در جلسه ای که با ریاست جدید دادگستری استان داشتم دیدگاه جناب موسوی به پرونده آقای حاجتی تنها قضایی است و صیانت از موضوعات قضایی مد نظر وی است.

پارسایی در ادامه با اشاره به حمایت‌های مسئولان و فعالان سیاسی استان از آقای حاجتی گفت: اقدامات و اظهار‌نظر و واکنش‌های مسئولان استان به خوبی شهادت می دهد که کدام یک از مسئولان استان پیگیر موضوع پرونده آقای حاجتی هستند.

نماینده شیراز  در مجلس با بیان اینکه « مهدی حاجتی » به عنوان یک نیروی دغدغه مند و حقوق شهروندی و پاکدستی شناخته شده است، بیان کرد: صراحت لهجه و بیان آقای حاجتی و بی پروا صحبت کردن وی از ویژگی های بارز او است.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه زندان رفتن و مسکوت ماندن پرونده حاجتی هیچ امتیازی برای کلیت نظام و قوه قضاییه ندارد ، افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از جوانان و مردم حامیان مهدی حاجتی هستند بنابراین  تبرئه حاجتی می تواند موج امیدی را در میان این مردم استان و کشور ایجاد کند.

پارسایی بیان کرد: زمانی که فردی با اخذ آرا و نظر مردم جواز حضور در شورا را کسب می کند بنابراین برای نا‌امیدی حامیان چنین فردی و به حرمت رای اکثریت مردم نیاز است تا مماشاتی در پرونده آقای حاجتی ایجاد شود.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: مسئولان استان و فعالان حوزه سیاسی در حد انتظار از آقای حاجتی دفاع و حمایت نکردند.

وی اعتقاد دارد که عدم مبارزه با مفسدان کلان و بسنده کردن به مفسدان خرد و برخوردهای سیاسی باعث افزایش یاس و نا امیدی در میان مردم می شود .

پارسایی با بیان اینکه  حاجتی حقایقی را بیان می‌کند که دیگران نمی‌توانند آن را بازگو کنند، خاطرنشان کرد: مهدی حاجتی  در حد و توان خود از رانت و فساد جلوگیری کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز