خبرگزاری کار ایران

بازدید عضو شورای عالی کار و دادستان عمومی مرکز فارس از کارخانه روغن نباتی شیراز

مدیرعامل کارخانه روغن نباتی شیراز با پرسنل و مجموعه استان بیگانه است

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۲۷۰

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی با بیان اینکه خانواده‌های کارگران روغن نباتی شیراز به دلیل مشکلات موجود دچار مشکلات متعددی شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه مسئولین به بهانه حمایت از کارخانه روغن نباتی شیراز با پرداخت هزینه مشاغل سخت و زیان آور کارگران این مجموعه مخالفت کرده‌اند، متاسفانه عدم حضور مالک اصلی این مجموعه از نکات قابل تأمل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرزاد مویدی عضو شورای عالی کار در بازدیدی که به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از کارخانه روغن نباتی شیراز داشت، با بیان اینکه حضور مدیر ارشد مجموعه روغن نباتی حداقل انتظاری است که باید عملیاتی شود، گفت: غیبت مدیر ارشد کارخانه روغن نباتی شیراز از موضوعات تکراری است.

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه مدیرعامل کارخانه روغن نباتی شیراز با پرسنل و مجموعه استان بیگانه است، ادامه داد: کارگران کارخانه روغن نباتی شیراز به دلیل مشکلاتی که در این سال ها برایشان پیش آمده دچار دغدغه‌های متعدد شده‌اند.

مویدی با اشاره به اینکه حضور هیئت بلندپایه مسئولین استان در جهت رفع مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز نشان از توجه ویژه آنها به امر تولید و کارگران است، ادامه داد: بی‌تفاوتی مدیر ارشد کارخانه روغن نباتی شیراز از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد.

عضو شورای عالی کار با اشاره به اینکه امیدی ندارم که هیئت مدیره کارخانه روغن نباتی بتواند بدهی‌های خود را به بانک انصار بپردازد، گفت: عدم حضور مدیر ارشد کارخانه در استان از نکات قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه کارگران این مجموعه در جهت انعکاس مشکلات و دغدغه‌های خود نیاز دارند که مشکلاتشان را مدیر مجموعه بیان کند، ادامه داد: عدم حضور مسئولین ارشد این مجموعه در استان و اجازه صحبت ندادن به کارگران از مشکلاتی است که کارگران مجموعه روغن نباتی شیراز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز