خبرگزاری کار ایران

سرهنگ محمدی خبر داد:

دستگیری عامل آزار و اذیت دختر بچه 3 ونیم ساله در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۰۰

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: فردی که یک دختر بچه 3 و نیم ساله را در یکی از بیمارستان های شیراز مورد آزار و اذیت قرارداده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فارس شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: ساعت 1600روز شنبه 12مردادماه ماموران انتظامی شهرستان شیراز از خبری مبنی بر آزار و اذیت  یک دختر بچه 3ونیم ساله در یکی از بیمارستان های شهر شیراز مطلع و موضوع دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

 سرهنگ محمدی ادامه داد :  پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی وباتحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم مورد نظر که یک جوان مجرد 25 ساله بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم  به بزه خود اعتراف کرده افزود . نامبرده برای ادامه تحقیقات و روشن شدن علت و انگیزه ارتکاب این عمل مجرمانه با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی ضمن توصیه به والدین برای مراقبت از فرزندان خردسال خود، خاطرنشان کردپلیس  با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان رادارندبه شدت وبرابر قانون برخورد  خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز