خبرگزاری کار ایران

با بیش از ۴۰ اثر خوشنویسی برگزار شد؛

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان مُهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۵۳۷

نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان مهر با بیش از 40 اثر خوشنویسی در قالب های مختلف و هنرهای تذهیب نگارگری، معرق و نقاشی برپاست.

تیمور قاسمی با اعلام جزییات برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی این شهرستان به ایلنا گفت: این نمایشگاه ادای دین و پاسداشتی هر چند کوچک اما در توان محدود ما به عنوان بخش مردمی در مقابل یک عمر تلاش و شیدایی عاشقانه اساتید بزرگوار در عرصه هنرهای سنتی است.

رئیس موسسه آموزش عالی پارس مُهر  اظهار کرد: متولیان فرهنگ و مسئولان اجرایی شهرستان باید در برگزاری رویدادهای فرهنگی مشارکت جدی‌تری داشته باشند و بودجه بیشتری از سه درصد نفت و گاز و سایر بودجه های استانی و ملی به  ساخت پروژه‌های فرهنگی هنری اختصاص یابد. امروز شهرستان ما از یک تالاری که در خور و شأن هنرمندان باشد محروم است شهرداری های شهرهای شهرستان علیرغم اینکه طبق قانون باید بخشی از درآمدهای خود را به فعالیت‌های فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی اختصاص دهند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

این مسئول افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز اسلامی فاطمیه و موسسه آموزش عالی پارس مُهر از دهم مرداد در سالن دانش شهر مُهر گشایش یافت و تا پانزدهم مرداد پذیرای علاقه مندان به حوزه هنرهای تجسمی خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله کارگاه تراش قلم در خوشنویسی باحضور استاد زدوار عضو عالی انجمن خوشنویسان ایران از برنامه های این نمایشگاه بود.

قاسمی گفت: نمایشگاه شامل بیش از 40 اثر خوشنویسی در قالب‌های مختلف و هنر‌های تذهیب نگارگری، معرق و نقاشی است که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سالن دانش شهر مُهر پذیرای بازدید علاقه مندان است.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان مُهر

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز