خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری فارس خبر داد:

احتمال برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در بعضی شهرستان‌ها/ فناوری اطلاعات لازمه برگزاری انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۳۱

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به روند اجرایی انتخابات در ادوار گذشته از همه اعضا خواست همچون گذشته همکاری لازم را در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات به کار گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور در دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همه اعضا باید تلاش کنند زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم را در انتخابات فراهم کنند، خاطرنشان کرد: لازمه این مشارکت گسترده، برگزاری مناسب انتخابات و توجه به تمهیدات مورد نیاز در این راستا است.

قاسم پور فناوری اطلاعات را لازمه برگزاری انتخابات دانست و افزود: اعضا کمیته انتخابات برنامه های لازم در جهت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مرکز استان و شهرستان ها و فراهم‌ کردن سایر تجهیزات الکترونیکی را تدوین کرده و انتخاباتی آرام و قانونمند را رقم بزنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات قطعی است، از احتمال برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در بعضی از شهرستان های استان خبر داد.

وی در ادامه یادآور شد:  برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند در بعضی شهرستان‌ها نیازمند وحدت و همدلی و همراهی مسئولان است.

قاسم‌پور با بیان اینکه استاندار فارس بر لزوم جلوگیری از تکرار مشکلات گذشته تاکید کرده‌اند، عنوان کرد: باید به تقویت نقاط قوت دوره‌های پیشین انتخابات و بر طرف کردن نقاط ضعف آنها بپردازیم و پیش‌بینی‌های لازم در جهت رفع مشکلات احتمالی را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز