خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

8 پروژه گردشگری در فارس افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۸۸

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از افتتاح 8 پروژه گردشگری تا پایان شهریورماه جاری دراستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مصیب امیری با بیان مطلب فوق در تشریح این پروژه ها اظهار داشت: از مجموع 8 پروژه تعداد 3 پروژه در شیراز، 2 پروژه در شهرستان سپیدان، یک پروژه در دشت ارژن، یک پروژه در شهرستان رستم و یک پروژه در جاده فسا- داراب راه‌اندازی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد پروژه‌ها ادامه داد: 3 اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های "فسا، رستم، سپیدان" با سرمایه گذاری 2 میلیارد و 960 میلیون تومان، 2 سفره خانه سنتی درشیراز و دشت ارژن با سرمایه گذاری 435 میلیون  و 600 هزار تومان، افتتاح یک هتل آپارتمان در شیرازبا سرمایه گذاری 20 میلیارد و 200 میلیون تومان، یک اقامتگاه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری 385 میلیون تومان و یک تفرجگاه با سرمایه گذاری 180 میلیون تومان در سپیدان جزئیات این پروژها هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس‌تصریح کرد: برای راه اندازی این پروژه‌ها در مجموع 24 میلیارد و 160میلیون و 600 هزارتومان سرمایه‌گذاری شده است که پس از بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 56 نفر ایجاد خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر 232 هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر، 134خانه مسافر و یکصد اقامتگاه بوم گردی در فارس فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز