خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس:

تسهیلات بیشتر جهت پیمانکاران در راه است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۴۹۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با اشاره به جایگاه متعالی شورای فنی استان در مدیریت پروژه‌های عمرانی ایجاد شرایط بهتر جهت پیمانکاران و رفع موانع موجود در اجرای پروژه های عمرانی را از اهداف این شورا بر شمرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری فارس محمودرضا رضایی استقبال پیمانکاران از روش دریافت تسهیلات با ضمانت اسناد خزانه را عالی توصیف کرد و از مذاکرات مقامات استان با مدیریت بانکی کشور در خصوص افزایش اعتبارات با نظر مساعد نظام بانکی خبر داد.

رضایی بررسی فنی مطالبات قانونی و شکایت پیمانکاران ازکارفرمایان را منوط به وجود دانش فنی در مراجع قانونی دانست که بتواند مشکلات حقوقی کارفرمایان دولتی و پیمانکاران را بخوبی رفع کند و بررسی راهکارهای تشکیل شعبه تخصصی در مراجع قضایی را از مصوبات چهارمین جلسه این شورا ذکر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس مشکلات مالی سد راه پروژه های عمرانی را  دلیلی برای کاهش کیفیت و عدم نظارت صحیح و اجرای استاندارد پروژه ها ندانست و از بازدید های مکرر توسط ناظران فنی دستگاههای اجرایی و شورای فنی و بر خورد قاطع با پیمانکاران و دستگاههای متخلف خبر داد و اغماض در این امر را تضییع حقوق مردم و موجب هدر رفت سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و اعتماد هموطنان به دولت خدمتگزار برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز