خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صمت استان:

عمده مشکلات واحدهای تولیدی مالی و بانکی است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۹۳

رییس سازمان صمت استان فارس گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی مواردی از قبیل مسایل مالی و بانکی، بیمه ای و گاها مشکلات زیرساختی است.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیئت رئیسه تشکل‌های بخش خصوصی استان فارس، گفت: بهره‌مندی از ظرفیت و قابلیت ‌ های بالفعل و بالقوه بخش خصوصی باعث تصمیم گیری بهتر و مشارکت فعال‌تر آنها در رونق تولید و توسعه اقتصادی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر لزوم حمایت کامل از حضور و فعالیت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، فعالیت این بخش را پیشران توسعه در کشور و راهکار اصلی برای رونق تولید دانست.

وی بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در فرآیند فعالیت‌های مختلف اقتصادی اعم از تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت تاکید و خاطرنشان کرد: باید با اعتماد کامل به بخش خصوصی، انجام فعالیت‌های اقتصادی را تسهیل کرده، تسریع و تسری بخشیم.

ایزدی نقش تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف را در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی غیرقابل انکار دانست و گفت: این مجموعه‌ها می‌توانند چالش‌های موجود در راه تحقق اقتصاد مقاومتی را به فرصت تبدیل کنند.

وی در عین حال گفت: لازم است با کیفی سازی انواع تولیدات و توجه به برندسازی و توجه به تولید محصولاتی متناسب با ذائقه مشتریان داخلی و خارجی، ضمن رعایت دقیق حقوق مصرف کنندگان و تلاش برای کسب هرچه بیشتر اعتماد مردم، رونق تولید را زمینه‌سازی کنیم.

ایزدی با اشاره به نقش و جایگاه تشکل‌های بخش خصوصی فعال در حوزه تولید محصولات مختلف در ایجاد و حفظ آرامش نسبی در جامعه، اهمیت  راه اندازی اتاق فکر برای رونق و توسعه اقتصادی استان فارس تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز