خبرگزاری کار ایران

عنایت الله رحیمی مطرح کرد:

خیرین آینده جوانان کشور را رقم می‌زنند/ جامعه نیازمند مشارکت همه مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۸۹

استاندار فارس گفت: خیرین با فعالیت‌های خیرخواهانه خود و تامین فضاهای آموزشی مناسب، آینده جوانان کشور را رقم می زنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس اظهار داشت: اگر به سعادت ملت خود می اندیشیم باید به سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش که بخشی از آن تامین فضاهای آموزشی است بیندیشیم. 

نماینده عالی فارس دولت در استان فارس با اینکه برای ساختن کشوری توسعه یافته و ملتی پیشرفته در سطح دنیا نیازمند سرمایه گذاری های مستمر در حوزه آموزش و پرورش هستیم، گفت: اینگونه اقدامات خیرخواهانه، ثواب و پاداش عظیمی را در دنیا و آخرت نصیب خیرین خواهد کرد.

وی با اشاره به این که خیر بودن مستلزم ثروتمند بودن نیست، افزود: نیکوکاری به همت بالا و وسعت نظر افراد بستگی دارد؛ چنانکه افرادی با کمترین مکنت مالی بزرگترین کارها را انجام داده اند و با توان خود برای سازندگی این مرز و بوم تلاش کردن کرده اند.

استاندار فارس آموزش و پرورش را متشکل از فضای آموزشی، معلمان و فرهنگیان، تجهیزات آموزشی و دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموزان در فضاهای خیرساز آموزش می بینند و تخصص های گوناگونی کسب می‌کنند و خیرین در خدمات این افراد به جامعه شریک خواهند بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: مرگ پیوستگی اعمال را قطع می کند، مگر کارهای نیکی که استمرار داشته باشد و به صورت دائمی خیر آن به مردم و جامعه برسد که ساخت مدرسه و تربیت فرزندان صالح از این مقوله است.

رحیمی ادامه داد: وقتی انسانها از دنیا می روند مردم می پرسند چقدر ثروت از او به جا مانده است اما فرشتگان می پرسند چه اعمالی را از خود به جا گذاشته است و خیرین مدرسه ساز با اقدامات خود بهترین اعمال را از خود به جا گذاشتند. 

وی تاکید کرد: در شرایط امروز جامعه نیازمند مشارکت همه آحاد مردم برای پاسخگویی به نیازهای فرزندان و آینده سازان کشور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز