خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استانداری فارس:

برگزاری 280 جلسه کارگروه رفع موانع تولید در چهار سال گذشته/بهره‌برداری از ١٣ واحد عمده تولیدی استان تا پایان دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۰۲

معاون امور اقتصادی استانداری فارس گفت: طی چهار سال گذشته ٢٨٠ جلسه کارگروه رفع موانع تولید برگزار شده، بطوریکه در شرایطی که دولت با محدودیت جدی مواجه است اما برگزاری جلسات موجب حل بسیاری از این مشکلات شده است .

به گزارش ایلنا یدالله رحمانی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به بهره‌برداری از ١٣ واحد عمده تولیدی استان با سرمایه گذاری ٢٦ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومانی تا پایان دولت فعلی، گفت: بهره‌برداری از این واحدها اثری ارزشمند در جریان تولید و اشتغال فارس دارد که سه تا چهار واحد از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد .

 افزود: سوابق رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس حاکی از حضور در حوزه‌های فنی و تخصصی سازمان صمت است .

وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت جدید سازمان فوق شاهد یک تحول جدی باشیم، خواستار استفاده رئیس جدید سازمان صمت فارس از توان کارشناسی و مدیریتی مجموعه، تعامل با مدیریت کلان استان، اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تعامل با دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان، تعامل با تولیدکنندگان و صادرکنندگان و تعامل با تشکل‌های خصوصی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها شد .

معاون امور اقتصادی استانداری فارس به ظرفیت‌های بالای بخش معدن در استان اشاره و با بیان اینکه دارای  ٣٧ ماده معدنی هستیم که هم‌اینک ٢٣ مورد آن در حال فرآوری است، تاکید کرد که باید از این ظرفیت، حداکثر استفاده شود .

وی با بیان اینکه سهم ارزش افزوده بخش صنعت و معدن در کشور ٣.٦ درصد است گفت: این در حالی است که سهم اشتغال در این حوزه ٩ درصد است که باید  تناسب در این باره ایجاد شود .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز