خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم داراب در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون امید اکثریت مجلس را در اختیار ندارد/ مصلحت اندیشی در استیضاح برخی وزرا / عدم موفقیت وزارت جهاد کشاورزی و صمت در تنظیم بازار

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۴۷۶

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه فراکسیون امید زمانی می‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد که اکثریت و اداره مجلس را در اختیار داشته باشد، گفت: تنها در چنین شرایطی می‌توان در رابطه با عملکرد این فراکسیون توضیح بخواهیم.

رضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه مجلس در اختیار فراکسیون امید نیست، گفت: علیرغم نقطه ضعف‌هایی که فراکسیون امید دارد اما در مجموع بنده نمره قابل قبولی را به عملکرد این فراکسیون در مجلس می‌دهم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در  زمان شکل گیری مجلس دهم رئیس فراکسیون امید به عنوان یکی از نامزدهای ریاست مجلس نتوانست بیش از حدود 105 رای کسب کند، گفت: این در حالیست که جناب عارف در سال گذشته و در انتخابات دور بعدی هیات رئیسه مجلس و انتخابات دور چهارم هم به ترتیب نتوانست بیش از 120 و 105 رای کسب کند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه فراکسیون امید در جهت اجرای سیاست ها در مواقع ضروری و مهم حامی دکتر روحانی بوده است، ادامه داد: فراکسیون امید در تصویب بیشتر طرح‌ها و لوایح توانسته نقش خودش را به خوبی ایفا کند.

عضو فراکسیون امید گفت: باید پذیرفت زمانی که اکثریت مجلس در اختیار فراکسیون امید نیست نباید انتظار داشت که این فراکسیون بتواند در بخش قانون گذاری خواسته های مردم را بر آورده کند.

فراکسیون امید اکثریت مجلس را در اختیار ندارد/ مصلحت اندیشی در استیضاح برخی وزرا / عدم موفقیت وزارت جهاد کشاورزی و صمت در تنظیم بازار

انصاری با بیان اینکه بسیاری از افرادی که نامشان در لیست امید بود بعد از ورود به مجلس فعالیت‌شان را در خارج از فراکسیون امید آغاز کردند، ادامه داد: بسیاری از نماینده های شهرستان های استان فارس که از طریق لیست امید توانستند به مجلس راه پیدا کنند بعد از ورود به عضویت فراکسیون امید در نیامدند.

عضو فراکسیون امید در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی از اصلی و مهمترین وظیفه مسئولان به شمار می‌رود، گفت: در جهت رفع مشکلات اقتصادی باید اصلاحات اساسی در موضوعاتی مانند ساختار بودجه کشور، ساختار مالکیت بنگاه‌ها، یارانه ها و... انجام شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه انسجام، هماهنگی و کارآمدی در دولت دکتر ورحانی بسیار ضعیف و پایین است، گفت: اگرچه دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت، معدن تجارت مسئولیت تنظیم بازار را برعهده دارند بنابر این این دو وزارتخانه در بخش تنظیم بازار نتوانستند موفق عمل کنند.

انصاری با اشاره به اینکه مجلس در بسیاری از موارد با محدودیت هایی مواجه است،گفت: موکلان مردم در مجلس در بسیاری از مسایل قصد ورود به مسایلی مانند استیضاح وزرا را داشتند که طبق مصلحت اندیشی مقرر شد فعلا این موضوع انجام نشود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: با بیان اینکه در جهت کارآمدی دولت در مرحله نخست نیاز است تا رئیس جمهور ورود جدی به این موضوع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز