خبرگزاری کار ایران

عبدالرزاق موسوی مطرح کرد:

شرکت سی پی مطالبات شهرداری شیراز را پرداخت نکرده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۵۲

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای‌شهر شیراز با اشاره به طرح سامانه یکپارچه پارک خودرو (سی پی) در شیراز افزود: تا کنون هفت نشست در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز در مورد تعیین تکلیف وضعیت سی پی تشکیل و اشکالات جدی به قرار داد اولیه این طرح وارد شده و همچنین این شرکت مطالبات شهرداری شیراز را نیز پرداخت نکرده است.

به گزارش ایلنا، سید عبدالرزاق موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استفاده شهرداری‌ها از پارکینگ حاشیه خیابان مساله‌ای قانونی است، گفت: طرح سامانه یکپارچه پارک خودرو (سی‌پی) در شیراز اصول اولیه را رعایت نکرده و هر جا خواسته این طرح را توسعه داده که این کار نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

وی افزود: برای اولین بار در شورای پنجم اصلاحیه بودجه 97 قبل از ارائه بودجه 98 مصوب شد و در راستای ایجاد انضباط مالی، شهرداری ملکف شد تا پایان خردادماه گزارش تفریغ بودجه 97 را نیز به شورا ارائه کند.

موسوی گفت: در بودجه سال گذشته تلاش شد سهم پروژه‌های عمرانی از اعتبارات بودجه‌ای حفظ شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم بودجه 97، وجود یک سری تکالیف بود که بر عهده شهرداری گذاشته شده که برای آنها ضمانت اجرایی با محور قرار دادن سنجش اهداف کمی پیش‌بینی شد تا این پروژه‌ها در لایحه بودجه 98 نیز دیده شود.

عضو شورای‌شهر شیراز خاطرنشان کرد: در بحث املاک نیز برای اولین بار نیز شهرداری ملکف شد تا پایان فروردین ماه اطلاعات املاک را به شکل مکانیزه تهیه و به صورت فصلی به شورا ارائه کند.  با توجه به اینکه 16 سال است پیرامون املاک شهرداری کلانشهر شیراز ممیزی انجام نشده است، شهرداری ملکف شده تا آخر فروردین ماه 20 درصد کل مناطق شهری را ممیزی املاک کند اما تاکنون اطلاعاتی در این خصوص ارائه نشده است.در نامه‌ای به شهردار شیراز، پایان موعد ارائه اطلاعات آخر اردیبهشت ماه اعلام شده است.

موسوی  گفت: تغییر در همه جا تدریجی است، لذا باید برای استقرار کامل شفافیت در شهرداری مقاومت کرده و بر آن اصرار کنیم که این امر مستلزم قدری تحمل است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز افزود: در بحث شفاف سازی گام‌های اولیه برداشته شده و باید روند تکمیلی آن را دنبال کرد، چرا که نمی‌شود یک شبه نگاه مدیران را عوض کرد اما اطمینان داشته باشید این موضوع به سرانجام خواهد رسید و یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز