خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

ساخت ۱۲۵ واحد مسکونی، سهم همدلی دانشگاه به مردم مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۵۲۴

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای ساخت ۱۲۵ واحد مسکونی در مناطق سیل زده، به عنوان سهم حضور دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پویش ملی بهار همدلی در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی بهادر با اعلام این خبر گفت: بر اساس تعیین سهمیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای حضور در پویش ملی بهار همدلی، سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به عنوان سهم مشارکت این دانشگاه در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: این مبلغ به عنوان سهم مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حمایت از ساخت ۱۲۵ واحد مسکونی برای هموطنانی که در حوادث سیل اخیر، مسکن خود را از دست داده‌اند در نظر گرفته شده که مقدمات جمع آوری این مبلغ نیز آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به این موضوع که بالاترین سهم مشارکت در این پویش ملی به این دانشگاه اختصاص داده شده، اظهار کرد: بر اساس سهمیه‌بندی تعیین شده، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان بالاترین میزان مورد انتظار مشارکت در نظر گرفته شده و چنین انتظاری نشان دهنده شان و جایگاه این مرکز عالی آموزش پزشکی در سطح کشور است.

بهادر افزود: بر اساس توافقات انجام شده، به ازای هر ۳۰ میلیون تومان مبلغ اهدا شده از سوی هر دانشگاه، مبلغ ۶۰ میلیون تومان نیز از سوی دولت به آن افزوده شده و با مجموع مبلغ نود میلیون تومان، یک واحد مسکونی برای سیل زدگان ساخته شده و به نام دانشگاه اهداء کننده ثبت می شود.

وی یادآور شد: دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز همواره و در تمامی بزنگاه های لازم و هر جا که هموطنان ما احساس نیاز کرده اند، در امدادرسانی و حضور در کار خیر پیشگام بوده و هرگز مردم خود را تنها نگذاشته‌اند و این بار نیز خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز، نقش خود را در این پویش ملی به خوبی ایفا می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تمامی کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت کرد تا با حضور پر رنگ در این پویش ملی، علاوه بر انجام کار نیک، برگ زرین دیگری را در دفتر سراسر افتخار دانشگاه علوم پزشکی شیراز ثبت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز